Willa Zimowit – Ośrodek Konferencyjno-wypoczynkowy w Wiśle

Zimowit – Ośrodek Konferencyjno-wypoczynkowy w Wiśle

    • Contrast
    • Layout
    • Font

#Bezpieczny Obiekt – Bezpieczny Gość” w ramach akcji #Bezpieczne pobyty#

Intencją polityki bezpieczeństwo jest przygotowanie naszego Ośrodka na przyjęcie Gości w nowej rzeczywistości oraz zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwo wypoczynku.

I.BEZPIECZNA LOKALIZACJA
Jesteśmy zlokalizowani w sercu Wisły, nieopodal – Wiślańskiego Deptaka ale jednocześnie na ogrodzonym, zamkniętym terenie, blisko największych atrakcji turystycznych regionu. Położenie obiektu pośród terenu zielonego, z ogrodem, zewnętrznym tarasem kawowym oraz miejscem do grillowania, daje naszym gościom poczucie przestrzeni, możliwość swobodnego poruszana się i wypoczynku, a zarazem gwarancję i możliwości zachowania bezpiecznych odległości. Powierzchnia wnętrz jak również lokalizacja pokoi na terenie naszego kompleksu gwarantuje Gościom, zachowanie odległości minimum 1,5 metra we wszystkich przestrzeniach ośrodka.

KORZYŚCI
kameralnego ośrodka

  • Goście mają do dyspozycji przestrzeń – zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, która pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości.
  • Goście przebywający w ośrodku nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób, ze względu na kameralny charakter obiektu.
  • Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście ośrodka, pracownicy i dostawcy, co ogranicza możliwość pojawienia się w obiekcie przypadkowych osób.

II.BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE
BEZPIECZNE WNĘTRZA

RECEPCJA
OŚRODKA

  1. Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  2. Nad stanowiskiem recepcyjnym zostały umieszczone szklane ścianki bezpieczeństwa
  3. Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 1,5 metra
  4. Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i maskach ochronnych
  5. Dezynfekujemy ladę recepcyjną
  6. Przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  7. Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych.
  8. Zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni

About Author